Shipping and Return Policy

SHIPPING AND RETURN POLICY

الشحن والسياسة الخاصة بالإعادة

SECTION 1 - DELIVERY TIME

البند رقم (1) – وقت التسليم

Delivery times are up to 5 business days to all destinations within the City of Amman. Shipping costs differ from items; depending on the source and location, while there are some free shipping items. The shipping cost will appear to you upon checkout.

ان اوقات التسليم تصل الى 5 أيام عمل الى كافة الأماكن داخل مدينة عمان. ان تكاليف الشحن تختلف بحسب المواد، اعتماداً على المصدر والموقع، بينما يوجد هناك بعض المواد التي يتم شحنها بالمجان. ستظهر تكلفة الشحن لك عند التدقيق/المراجعة.

The above delivery estimate includes order-processing time.

ان تقدير التسليم المذكور أعلاه يتضمن وقت معالجة الطلبية.

SECTION 2 - PROCESSING TIME

البند رقم (2) – وقت التجهيز

Processing time varies from items. However, we will try our best to prepare the item as soon as possible after you place an order on our website.

ان وقت التجهيز يختلف بحسب المواد. ومع ذلك، سنبذل قصارى جهدنا لتجهيز الطلبية بالسرعة الممكنة بعد وضع الطلبية على موقعنا الإلكتروني.

Hereunder the key factors that will decide when you will receive your items:

فيما يلي العوامل الرئيسية التي ستحدد متى ستستلم المواد الخاصة بك:

1) Shipping Method: Delivery time varies from shipping methods. 2) Item Processing Time: Processing time differs from items. Average processing time is 5 working days; however, we will try our best to prepare the item as soon as possible after you place an order on our website. 3) Some unavoidable reasons:

1) طريقة الشحن: ان وقت التسليم يختلف عن طرائق الشحن. 2) وقت تجهيز المادة: ان وقت التجهيز يختلف بحسب المواد. ان معدل وقت التجهيز هو 5 أيام عمل؛ ومع ذلك، سنبذل قصارى جهدنا لتجهيز المادة بالسرعة الممكنة بعد وضعك للطلبية على موقعنا الإلكتروني. 3) بعض الأسباب التي لا يمكن تجنبها:

We will ship out the item according to your requests, but we cannot assure you exactly how many days you can receive this item. There are many factors that may cause the delay of your item such as bad weather conditions.

سوف نخرج الطلبية بشكلها النهائي وفقاً لطلباتك، ولكن لا يمكننا التأكيد لك بصورة قاطعة كم من الأيام يمكنك استلام هذه المادة. هناك العديد من العوامل التي يمكن ان تتسبب في تأخير المادة الخاصة بك مثل الأحوال الجوية السيئة.

We will try our best to ship the order as per the estimates mentioned above, and our customer service staff will stay in touch with you for order confirmation and follow up.

سنبذل قصارى جهدنا لأن نشحن الطلبية حسب التقديرات المذكورة أعلاه وسيبقى موظفو خدمة العملاء لدينا على اتصال بك بشأن تأكيد الطلبية والمتابعة.

SECTION 3 - ORDER TRACKING

البند رقم (3) – تتبع الطلبية

According to the order status and shipping information of your package, you can refer to "My Account" on our website. When you click "My Orders", there is a column called “Order Status”, where you can view all the detailed information about your order.

وفقاً لوضع الطلبية ومعلومات الشحن للرزمة، بإمكانك الرجوع الى "حسابي" على موقعنا الإلكتروني. عندما تقوم بالنقر على "طلبياتي"، يوجد هناك عامود يسمى "وضع الطلبية" حيث يمكنك مشاهدة كافة المعلومات المفصلة عن طلبيتك.

You can also contact customer service staff to check the status of your order.

بإمكانك ايضاً الاتصال بموظفي خدمة العملاء للتحقق من وضع طلبيتك.

SECTION 4 - REFUND AND EXCHANGE

البند رقم (4) – استرجاع الثمن والاستبدال

Kindly note that we cannot provide a refund for any of the purchased items. However, we offer exchange for the same purchased items in case of any defect. Once your package has arrived, we encourage you to open and check to make sure that the products on our website meets your requirement. Please make sure not to remove the tags or waste the receipt.

يرجى ملاحظة بانه لا يمكننا ان نوفر استرجاع الثمن لأي من المواد التي تم شراؤها. ومع ذلك، نحن نوفر الاستبدال لنفس المواد التي تم شراؤها في حالة وجود أي عيب. حال وصول الرزمة الخاصة بك، نحن نشجعك ان تقوم بفتحها وتفحصها للتأكد من أن المنتجات على موقعنا الإلكتروني تلبي متطلباتك. يرجى التأكد من عدم ازالة البطاقة المثبتة عليها بياناً للسعر أو اتلاف الإيصال.

Our policy lasts 7 days. If 7 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you an exchange.

تستمر سياستنا لمدة 7 ايامً. عند انقضاء 7 ايام على ما قمت بشرائه، يؤسفنا باننا لا نستطيع منحك الاستبدال.

To be eligible for an exchange, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

لكي تكون مؤهلاً للاستبدال، يتعين أن تكون المادة الخاصة بك غير مستعملة وفي نفس الحالة التي استلمتها بها، ويتعين ان تكون ايضاً بنفس التغليف الأصلي.

Several types of goods are exempt from being exchanged. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be exchanged. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

تستثنى انواع عديدة من السلع من الاستبدال. ان البضائع القابلة للتلف مثل المواد الغذائية أو الزهور أو الجرائد أو المجلات لا يمكن استبدالها. نحن لا نقبل ايضاً المنتجات التي هي سلع النظافة الصحية أو المتعلقة بصميم طبيعة المرء أو المواد الخطرة أو السوائل القابلة للاشتعال والغازات.

Additional non-exchangeable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Health and personal care items

مواد اضافية غير قابلة للاستبدال

  • بطاقات الهدايا
  • منتجات البرمجيات القابلة للتنزيل
  • عناصر الصحة والمواد الخاصة بالعناية الشخصية
Improve your experience!

You are using a web browser that is not supported or is out-of-date.
Update my browser now

×